Overslaan naar content

HR & Office Coördinator

    • Utrecht, Utrecht
  • HR

Functieomschrijving

Ben jij net klaar met je opleiding en op zoek naar een mooie start van je carrière? Vind je het leuk om je dag te vullen met afwisselende werkzaamheden op het gebied van HR, facilitaire zaken én directieondersteuning? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Over de functie

Als HR & Office Coördinator heb je een veelzijdige en centrale rol binnen onze organisatie. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers als het gaat om HR-vraagstukken, ondersteunt de directie in organisatorische en administratieve taken en zorgt ervoor dat onze facilitaire zaken soepel verlopen. Geen dag is hetzelfde, en dat maakt deze functie juist zo leuk.

 

Wat ga je precies doen?

✔ Het zorgdragen voor een correcte uitvoering van het HR-beleid, inclusief bewaking van termijnen van de arbeidscontracten.

✔ Ondersteunen van het gehele recruitmentproces.

✔ Het verzorgen van de gehele onboarding en offboaring proces.

✔ Beantwoorden van personeelsvragen op het gebied van wettelijke- en bedrijfsregelingen.

✔ Registreren en begeleiden ziekteverzuim trajecten.

✔ Coördineren van facilitaire zaken, inclusief kantoorbeheer, onderhoud van faciliteiten en beheer van kantoorbenodigdheden.

✔ Samenwerken met externe leveranciers en dienstverleners om de kwaliteit van onze facilitaire diensten te waarborgen.

✔ Organiseren van bedrijf gerelateerde evenementen en activiteiten.

✔ Ondersteunen van directie in organisatorische en administratieve taken

 

Ons aanbod

Wanneer je bij ons als HR & Office Coördinator komt werken krijg je een uitdagende en afwisselende functie én de kans om mee te groeien met de organisatie. Daarnaast bieden wij jou:

✔ Informele werksfeer met een gezellig team en ruimte voor (persoonlijke) ontwikkeling.

✔ Een salaris samen verder in te vullen

✔ Leuke personeelskorting op ons hele assortiment.

✔ Laptop en telefoon van de zaak.

✔ Opleidingsmogelijkheden om je vaardigheden naar een hoger niveau te tillen.

✔ Reiskostenvergoeding en pensioenregeling.

✔ Overige secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een collectieve zorgverzekering en ongevallenverzekering.

✔ Last but not least; gezellige borrels en bedrijfsuitjes!

Vereisten

Wat zoeken wij?

✔ Je bent communicatief sterk, organisatiesensitief en werkt graag in een dynamische en hands-on omgeving.

✔ Je bent discreet, nauwkeurig en schakelt makkelijk tussen taken

✔ Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar.

 

Over Fietsenwinkel.nl

Fietsenwinkel.nl is een van de grootste landelijke E-bike retailers van Nederland. Naast de 7 winkels én een Megastore van 5500m2 in Utrecht is Fietsenwinkel.nl ook een ijzersterk e-commerce platform. Mensen nemen steeds vaker de e-bike als alternatief op het openbaar vervoer. Zo zijn er het afgelopen jaar 15% meer elektrische fietsen verkocht dan het jaar daarvoor en naar verwachting blijft dit groeien. Die groei is ook terug te zien bij Fietsenwinkel.nl en daarom zijn wij op zoek naar nieuwe collega’s die graag mee willen werken aan de ambitie om de grootste e-bike winkel van Nederland te worden!

Word jij hier enthousiast van en zie jij jezelf al aan de slag gaan als HR & Office Coördinator? Solliciteer dan direct of neem contact op met Nanieke (HR) via 06- 43 46 35 70 of hr@fietsenwinkel.nl.

of

Sollicitatieproces

Telefonische intake

1e gesprek op locatie of online

2e gesprek op locatie

Ons aanbod aan jou!

Contact

Wij hebben winkellocaties door het hele land, ons hoofdkantoor is gevestigd in onze Megastore in Utrecht.

Fietsenwinkel.nl Ambachtsweg 2 3542 DG Utrecht

Heb je vragen over onze vacatures of het sollicitatieproces?

Neem dan contact op met Nanieke via 06 - 43 46 35 70 of hr@fietsenwinkel.nl