Technische Klantenservice

Omschrijving

Ben jij opzoek naar een uitdagende job waarbij je jouw technische kant en ervaring in klanten service kan combineren? Wil je werken voor de marktleider op het gebied van fietsen en onze organisatie verder helpen naar succes? Wij kunnen jou een geweldige ervaring bieden en genoeg mogelijkheden om te leren en ontwikkelen!


Jouw uitdaging

Als Technisch klantadviseur maak je deel uit van een nieuwe afdeling binnen onze organisatie en neem je alle technische vragen over van het reguliere klantenserviceteam. Na een maand te hebben meegedraaid in het distributiecentrum heb jij vragen als: “Ik heb een E-bike gekocht en ik vraag mij af hoe lang ik kan fietsen met deze accu?” zo beantwoord! Kom je er toch even niet uit? Geen zorgen! Samen met het Service & Techniek team heb je het juiste antwoord zo gevonden. Tevens zorg jij er voor dat alle vragen en oplossingen goed geregistreerd worden in het systeem. Een nieuwe afdeling brengt zijn eigen uitdagingen mee. Dit betekent jezelf elke dag weer uitdagen om actief mee te werken aan het verbeteren van onze efficiency. Groei jij mee met deze afdeling?


Jouw taken

Leveren van hoge-kwaliteit service via ons support platform;

* Technisch advies geven aan onze klanten op het gebied van onze fietsen;

* Beantwoorden van uitdagende vragen van klanten;

* Alle taken op een sociale en zelfverzekerde manier aanpakken;

* Multitasken en schakelen tussen verschillende kanalen.

Vereisten

Wie ben jij?

Je bent zeer klantgericht en van nature en sociaal persoon met affiniteit voor de technische kant van een fiets en van de klantenservice. Je bent klaar om een nieuwe stap in je carrière te maken bij een jonge en dynamische werkgever waar jij de kans hebt om echt iets bij te dragen en het verschil te maken naar klanten toe. Verder:


* Minimaal MBO denk- en werkniveau;

* Minimaal 1 en liefst meerdere jaren ervaring in een servicerol;

* Stressbestendig, zelfstandig en in staat creatieve oplossingen bedenken;

* Flexibel, beschikbaar in avond uren en weekenden en bij voorkeur 40 uur per week;

* Lichte technische kennis van en affiniteit met fietsen;

* Vloeiend in Nederlands en Engels, zowel praten als schrijven;

* Klaar voor een nieuwe uitdaging. 


Wat krijg je van ons?

* Vrijheid en verantwoordelijkheid binnen jouw functie;

* Gezellige, informele werksfeer binnen een dynamische organisatie;

*  Reiskostenvergoeding vanaf 10 km t/m 30 km, reis je meer kilometers dan krijg je een NS abonnement (o.b.v. een fulltime contract) 

* De uitdaging om een nieuw team te kunnen vormgeven;

* Goede begeleiding en training zodat je elke dag het beste uit jezelf kan halen;

* Ruimte voor je ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;

* Een keer per maand een gezellige bedrijfslunch;

* Elke vrijdag legendarische borrels;

* Regelmatige feestjes met het hele bedrijf;

* De leukste collega’s die vrienden voor het leven zullen worden!

Join the ride

Bij Fietsenwinkel.nl geloven wij dat elke dag een kans biedt om onze klanten van de beste fietsen en service op het gebied van fietsen te voorzien. We zoeken constant naar nieuwe kansen en mogelijkheden op de markt om onszelf te ontwikkelen en te verbeteren. We zijn van een kleine startup uitgegroeid tot dé fietsspecialist van Nederland en onze dromen stoppen hier nog lang niet. Binnen onze organisatie draait het om teamwork, ondernemerschap en resultaatgerichtheid. Wij stellen de klant altijd centraal, door de beste service te bieden en te zorgen dat elke klant de beste service op maat krijgt. Werken bij de fietsenwinkel.nl is niet zomaar een baan, maar een ervaring die je niet wil missen.


Ben je er klaar voor?

Herken jij jezelf in de uitdaging die hierboven is gepresenteerd? Solliciteer dan direct en stuur ons je CV en motivatie. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie! 


Een integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister van de stichting Fraude Aanpak Detailhandel is onderdeel van de sollicitatieprocedure.